آموزش در دوران قرنطینه

به نام خداوند علم و ادب

شیوع بیماری کرونا ابعاد مختلف زندگی ما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. یکی از بزرگترین دغدغه های جامعه پس از شیوع این بیماری ، تعطیلی مدارس است که اگر درست مدیریت نشود ، تاثیر آن بر روی نسل آینده انکار ناپذیر خواهد بود .

مجتمع آموزشی پویش با برنامه ریزی و آموزش همکاران ، اولیا و دانش آموزان خود در مورد شیوه های آموزش غیر حضوری ( آنلاین و آفلاین ) و نحوه طراحی فرآیند آموزشی در آموزش غیر حضوری و یا آموزش ترکیبی ( مجازی و حضوری ) تمام سعی و تلاش خود را در این راه انجام داده است. که بنا به نظرسنجی های مختلف موفقیت های بسیار خوبی بدست آورده است.

به این منظور مدرسه 3 نوع طراحی دارد :

الف : مدرسه از یک سیستم جامع LMS  ( سیستم مدیریت یادگیری ) در سایت قسمت سامانه کاربران استفاده می کند که فرآیند های مختلف آموزشی همچون مدیریت کلاس ، حضور و غیلب ، ثبت نمرات و ارائه کارنامه ، برنامه کلاسی ، ارسال و دریافت تکالیف ، ارسال و دریافت پیام ، آزمون های و ..... به صورت مجازی اجرا می گردد.

ب : جهت برقراری کلاس های آنلاین ، مدرسه از 2 پلتفرم اسکای روم و بیگ بلو بهره می برد تا در صورت اختلال در هریک دیگری در دسترس باشد. (در برگزاری کلاس آنلاین، ساعات استاندارد جهانی آموزش آنلاین برای دوره ی ابتدایی رعایت می شود )

ج : آموزش های آفلاین

آموزش آفلاین در کنار و مکمل آموزش آنلاین می باشد. تولید محتوای استاندارد در بخش آفلاین از دغدغه های مهم مدرسه در این دوران بوده است. که با تلاش و همت آموزگاران و کادر دلسوز دبستان پویش در هر بخش هر کتاب درسی با بهره گیری از نرم افزارهای مختلف تولید شده و در سایت مدرسه و سایت آپارات بارگزاری می گردد.

امروز بیش از 200 هزار بار محتواهای تولید شده در دبستان پویش در سراسر کشور توسط دانش آموزان عزیز دیده شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

با احترام

مجتمع آموزشی پویش

جهت مشاهده آموزش های آفلاین کلیک نمایید.

گزارش تصویری