اطلاعیه مهم

اولیای گرامی

 

با اهدا سلام و عرض ادب

سومین هفته فعالیت مدرسه در سال تحصیلی با یاری خداوند و همراهی معلمین بزرگوار دانش آموزان عزیز اولیای گرامی و کادر مدرسه به خوبی آغاز گردیده است. لذا خواهشمندیم جهت تسهیل در امور جاری به نکات زیر توجه فرمائید:

  1. دفتر روزنگار پل ارتباطی بین آموزگاران و اولیای گرامی می باشد ، انتظار داریم هر شب این دفتر از سوی شما ملاحظه و امضا گردد.

لطفاً جهت ملاقات با معلمین تنها طبق برنامه اعلامی در سایت مدرسه مراجعه فرمائید.

  1. با توجه به تغییر دمای هوا و شیوع بیماری های ویروسی در محیط های عمومی از جمله مدارس در صورتی که فرزند شما یکی از علائم بیماری های ویروسی (تب ، سردرد، گلو درد ، بدن درد و ... ) را دارد از فرستادن فرزندتان به مدرسه خودداری فرمائید. پس از بهبودی کامل حضور دانش آموز با گواهی پزشک در مدرسه بلامانع است.

توصیه می شود به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان از ماسک استفاده نمائید.

  1. دومین جلسه اولیای گرامی و آموزگاران محترم و جلسه انجمن اولیا مربیان مدرسه ، روز دوشنبه مورخ 25/07/1401 برگزار می گردد. ساعت جلسه دیدار با آموزگاران 14 الی 15 و جلسه انجمن اولیا 30/15 الی 30/16 می باشد.

زمان تعطیلی مدرسه در روز دوشنبه 25/ 07/ 1401 به ساعت 30/13 خواهد بود و سرویس دانش آموزان در این ساعت هماهنگ شده است.

  1. با توجه به تقاضای تعداد زیادی از اولیا گرامی ، در مورد تهیه غذا از سوی مدرسه فرم نظرسنجی در این خصوص در سایت مدرسه قرار داده شده است خواهشمندیم حداکثر تا روز سه شنبه 19/07/ 1401 با مراجعه به سایت مدرسه به آدرس pooyeshschool.ir در نظرسنجی ناهار شرکت فرمائید تا مدرسه تصمیم مقتضی را اعمال نماید.